esmaspäev, 8. juuli 2013

Aloha!


















Räägin väheke oma suvest Hawaiil, Oahu saarel. Üritan võimalikult palju pilte panna üles kuna raske on kirjeldada sõnadega seda kõike mis ma näinud olen siin. Õnneks on mul fotokas ka koguaeg lähedal, niiet saan ohtralt pilte üles panna. Ühesõnaga olen siin juba kuu aega olnud ja teinud nii palju ägedaid asju, et mõned asjad hakkavad juba vaikselt ununema, seepärast tahangi kõik siia salvestada, sõpsidel ka hea lugeda. Hawaii on mõnus ja soe. Töö ja korteri otsimine läks meil libedalt. Pidime ainult 3 ööd ühes backpackerite hostelis veetma. Jõudsin siia teisipäeva õhtul 28 mai koos oma best friend Kätiga. Hakkasime kohe tööd otsima ja reedeks oli töö olemas kohalikus ettevõttes nimega Yogurtland. Vahepeal oli mul ka teine töö, aga sellega läks nii, et seda mul enam pole:D Meil poleks saanud tööga rohkem vedada, kuna Yogurtland asub täpselt Waikiki beachi kõrval ning vaade on aknast superäge. Õhtul näeme aknast kuidas päike loojub ja iga kord vaatad ja imestad et niii ilus. Korter asub meil umb. 5 minuti kaugusel töökohast. Aga ikkagi suudan ma tööle hiljaks jääda, ma ei saa aru kuidas see võimalik on. Meie korteris elab 12 inimest kokku. 2 magamistuba, elutuba ja 1 vannituba. Mul pole kunagi olnud 11 roommate`i päris lõbus on. Keegi veel üksteisele närvidele ei käi vist ja kõik sujub meil kuidagi  hästi. Isegi vetsu ja duššijärjekordi on väga vähe.
Oahu saarel on väga palju jaapani turiste. Ikka väga palju! Tundub, et nad on Waikiki täielikult vallutanud. Võiks jaapani keelt õppida, sellega on siin lihtne tööd leida.
Öösiti on siin ka päris huvitav. Peatänaval on öösiti hullult palju rahvast. Ja väga palju prostituute! See oli minu jaoks kõige üllatavam, et kuidas saab võimalik olla et neid on niii niii palju. Igast rahvusest ja igat värvi, niiet iga soovija leiab endale midagi meelepärast.
Ilm on siin koguaeg soe ja vahepeal sajab natuke vihma. Sellist uduvihma tuleb mis on mõnus jahutav, kuna kohati on ilm ikka väga palav.
Okei ma hakkan nüüd pilte üles laadima siia, saate parema pildi siinsest elust:)









Minek- Tallinna lennujaam

Käti esimene turistikas

Minu esimene turistikas

Burger King- tõeline Ameerika hommikusöök

The Market Place- Waikiki suurim turuplats kus müüakse igasugust jama.


Nii nämma.
Roommate Inge sünna tähistamine Malibu koksidega



First night out
China Walls

 

Roomie Vera oma uue koeraga



 Siit oleks pidanud idee järgi vette hüppama.

Uus kodu



Hommikusöök rõdul


Armsate toakaaslastega häkkimas



Palolo Walley- esimene matk Hawaii džunglisse
 Matk oli väga hull ja kestis umbes 2-3 tundi üles ja samapalju alla. Raja peal pidi olema 3 juga, aga meie jõudsime ainult esimeseni ja pöörasime otsa ringi kuna läks pimedaks:D Mägedes hikides on see jama, et seal sajab tihti vihma ning rada läheb libedaks, seepärast oleks Käti mingi 3 korda mäest alla kukkunud. Aga ta õnneks haaras mingitest okstest kinni viimasel hetkel ja jäi ellu:D

 Jumal küll Helga kuhu sa meid vedasid

 Matkahull Helga on ikka veel very excited


http://www.unrealhawaii.com/ -siit leiab infot igasuguste lahedate hikide kohta Hawaiil. Seal on matkarajad ja kõik muu info mis vaja.
Sellised nägime me lõpuks välja.



Perepäev Honolulu Zoo`s





Inge lemmikud- kaelkirjakud

Mina härra Ahviga






Musi kaelkirjakule



Inge + kirjak

Mina + kirjak

Kerli+ kirjak

















Waikiki beach



Veraga surfamas Waikikil. See pole nii lihtne kui tundub. Pärast esimest surfi valutasid mul kõik lihased mis võimalik.

Tagant paistab Diamond Head- täiega mõnnamas
Ja siin ta on- meie staar-roommate Marta

Marta hoos


Õhtune iluvõimlemine Waikiki beachil


Maailma parim


Piknik- Vera mõtles, et ta on playboy kaanestaar

Jarmo Hawaii ilunumbrid piknikul

Sikiga rõdul poseerimas


Kõik mulle

Tüdrukteõhtu ühes ägedas ookeaniäärses baaris





Marta sünnipäeva tähistamine


Mina oma lemmiku- Käsna-Kallega


Makapu`u Beach- üks ilusamaid randu siiamaani kus ma käinud olen

Kätiga lainetes hullamas


Ujuma ei saanud minna kuna lained olid mega suured. Me siis lihtsalt niisama poseerisime.
Delfiinid Kahala beachil. Umbes 20 minutit Waikikist sõita.



Kahala beach


Diamond Head

Äge vaade Waikiki beachile

Juuksed püsti mäe otsas

Eestlaste jaanipäeva tähistamine Makua Beachil

Martakesega jaanipidustustel
Külastasime ananassiistandust- Dole Plantationit

Nämma










Kilbu- nii armas
Pineapple express- tegime tiiru istanduses
Meie tripp North Shorile. Umbes 2 tunni sõit Waikikist.Bussipilet maksab siin 2.50 dollarit ja sõida kuhu tahad!

Cliff jump Waimea beach- awesome

Sõpra aitan

Hääletades on siin võimalik isegi 9-kesi auto peale saada:D

Püüdsime Kätiga kohaliku mõmmi kinni

Paljalt Waikiki beachil




See on siis põhimõtteliselt minu kuu aega siin Hawaiil. Palju on veel avastada ja palju ägedaid kohti käimata. Üritan järgmise postituse teha umbes paari nädala pärast.

2 kommentaari:

  1. Tee mis tahad, aga mulle pole sa veel küll suutnud tõestada, et sa tööd ka teed :D

    Paluks mõni pilt Silvast töötamas. Tänan.
    /Liana

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Liana ma luban sulle, et järgmises postituses ma tõestan, et ma ainult rannas siin ei vedele:D

      Kustuta